Praca w szkole
Naszą pracę rozpoczniemy od zadań w grupach 2-u osobowych. Wyszukajcie w internecie informacji o obowiązujących zasadach zachowania w sytuacjach przedstawionych w zadaniu 1 i 2:
Zadanie 1
Kłaniać się, czy się nie kłaniać? Oto jest pytanie.
Zadanie 2
Proszę wstać (nie tylko wtedy, gdy sąd idzie)!
Zebrane informacje zapisz na dysku wirtualnym.
Zebrane informacje zapisz na dysku wirtualnym.
Praca w domu
Wyszukaj informacje dotyczące zasad savoir-vivre w przedstawionych sytuacjach w zadaniu 3 i 4 ( 2 osoby), 5 i 6 (2 osoby):
Zadanie 3
Nie szata zdobi człowieka, ale... jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Zadanie 4
W przybytkach Melpomeny i X Muzy.
Wyszukaj informacje dotyczące zasad savoir-vivre w przedstawionych sytuacjach w zadaniu 3 i 4 ( 2 osoby), 5 i 6 (2 osoby):
Zadanie 3
Nie szata zdobi człowieka, ale... jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Zadanie 4
W przybytkach Melpomeny i X Muzy.
Zadanie 5
Mój język świadczy o mnie.
Zadanie 6
Język w sieci, to nie mucha w pajęczych sidłach.
Zebrane informacje zapisz na dysku wirtualnym. Na zgromadzenie materiałów macie 1 tydzień.
Mój język świadczy o mnie.
Zadanie 6
Język w sieci, to nie mucha w pajęczych sidłach.
Zebrane informacje zapisz na dysku wirtualnym. Na zgromadzenie materiałów macie 1 tydzień.
Praca w szkole
Kolejny etap waszej pracy to wykonanie prezentacji w Power Point. Porównajcie na spotkaniu w szkole wyniki waszej pracy i zastanówcie się, które materiały wykorzystacie przy tworzeniu prezentacji. Ustalcie samodzielnie kto i które slajdy wykona. Kto zostanie REDAKTOREM, odpowiedzialnym za końcowy wygląd prezentacji (grafika, teksty). Do dzieła!
Praca w domu
Zgromadź i przynieś na następne zajęcia materiały plastyczne, potrzebne do wykonania banerów, plakatów (np.: szary papier, kolorowe brystole, farby, itp.).
Praca w szkole
Zgromadź i przynieś na następne zajęcia materiały plastyczne, potrzebne do wykonania banerów, plakatów (np.: szary papier, kolorowe brystole, farby, itp.).
Praca w szkole
Wyszukaj w internecie przykładowe banery, hasła, dotyczące zasad dobrego zachowania, używania zwrotów grzecznościowych.
Zebrane materiały posłużą do wykonania plakatów, banerów, które ozdobią naszą szkołę. Wybierzcie KOORDYNATORA-PLASTYKA, który będzie czuwał nad realizacją tego ważnego zadania. Pędzle w dłoń!
Praca w domu
Znajdź w internecie zdjęcia, które mogły by stanowić tło dla scenek filmowych, ukazujących zasady zachowania w szkole. Zapisz je w folderze na dysku wirtualnym.
Masz na to 1 tydzień.
Praca w domu
Znajdź w internecie zdjęcia, które mogły by stanowić tło dla scenek filmowych, ukazujących zasady zachowania w szkole. Zapisz je w folderze na dysku wirtualnym.
Masz na to 1 tydzień.
Praca w szkole:
Wymieńcie się zebranymi materiałami i ułóżcie dialogi do scenek filmowych, przedstawiających szkolną rzeczywistość " z savoir - vivre za pan brat" lub "z savoir-vivre na bakier". Wybierzcie REŻYSERA, który będzie nadzorował pracę "ekipy filmowej, a wybrane filmiki umieści w prezentacji. ". Kamera- AKCJA!
GRATULACJE! To już koniec waszej przygody z "wróblem" na salonach. Mam nadzieję, że dzięki niej będziecie potrafili odnaleźć się w każdej sytuacji.
GRATULACJE! To już koniec waszej przygody z "wróblem" na salonach. Mam nadzieję, że dzięki niej będziecie potrafili odnaleźć się w każdej sytuacji.